מועדון מיוחד להורים “הקלות שבהורות”

מענה מקצועי שלם – כמעט בלי לשלם !

כעס, תסכול, צעקות, מריבות, רעש, בכי, עייפות

זה לא קורה רק בבית שלכם, זה קורה להרבה מאד הורים, גם כאלה שקראו ולמדו בקוסים, עדין החיים מזמנים בלי סוף אתגרים,ולא מצליחים להגיע לחיי המשפחה שהם חלמו עליו – מצב שבו הגבולות ברורים לילדים, מצב שבו הילדים מכבדים אותם, וגדלים עם דימוי עצמי חיובי ובאווירה של אהבה והרמוניה.

אם אתם כבר קיבלתם את הכלים והמיומנויות הנדרשות, והצלחתם ליישם,ועדין גם אצלכם גידול הילדים מרגיש לפעמים כמו שדה קרב- או אתם מאבדים סבלנות , אם אתם מפחדים להתעמת עם הילדים, ועדיין כל מריבה הופכת לקרב של ממש, אז אני מציעה לכם לא לאבד זמן, ולהצטרף עוד היום לנבחרת ההורים המנויים במועדון ההורים באינטרנט.

יש לזה פתרון פשוט – "הקלות שבהורות"

מועדון ההורים “הקלות שבהורות” הוקם על-ידי דבורה עידן לפני מספר שנים, וחברים בו היום עשרות רבות של הורים לאחר שלמדו את הקורסים של המרכז להורים כריזמטיים, ובחרו לקבל ליווי ומענה כולל מסביב לשעון כדי להצליח להתמודד ברוגע ובאהבה עם האתגרים והמאבקים היומיומיים של המשימה הגדולה של חיינו – ההורות.

  • אתם תפעלו בנינוחות ובבטחון
  • תצליחו לשפר את מערכת היחסים בבית
  • אתם תדעו לפתח את הערכה העצמית שלכם  בבית ותדעו כיצד לגדל ילדים עם דימוי עצמי חיובי
  • אתם תלמדו להשיג  מהילדים את ההתנהגות הרצויה לכם  בלי להשתמש בכעס ובאלימות
  • אתם תשיגו אווירה אחרת  לגמרי בבית
  • אתם תלמדו את הילדים שלכם לגלות אחריות לתוצאות , ואיך לשפר את התוצאות.
  • אתם תדעו להוקיר את עצמכם כהורים משפיעים,
    ותלמדו את הילדים להוקיר את עצמם ולהעריך את המאמצים שהם משקיעים בהתקדמות האישית שלהם

מועדון ההורים "הקלות שבהורות"
מיועד להורים שרוצים לפעול בגישה חדשה ולהצליח,

שרוצים לקבל מענה מקצועי באופן שוטף
כדי להתמודד אחרת עם הקשיים.
להטמיע ולמנף את ההרגלים החדשים על פני הרגלים קיימים שתוקעים

 

מה מקבל חבר במועדון ההורים האינטרנטי ?

 

במועדון ההורים יש יחס אישי לכול הורה, כל אחד בקצב שלו מיישם ומטמיע את השיטה המובנית ואת הכלים הפשוטים שאתם קל לחנך ולהוביל את הילדים להיות אחראים, לחזק את האמונה שלהם בעצמם ואת המוטיבציה שלהם לרצות ללמוד ולהצליח להגיע להישגים ראויים. הורים החברים במועדון נהנים במשך שנה מההטבות הבאות:
"מענה כולל במייל" – מענה מיידי מעודד איך להגיב לקושי שהתעורר – ישירות על ידי דבורה עידן
"מפגש LIVE"- מפגש ON-LINE של כל ההורים – במטרה לחזק מיומנות ולענות לשאלות הורים  לכוון אותם ליישם ולהטמיע את הגישה החדשה.
קורס הורים אינטרנטי ייחודי מתמשך ובו שעורים חדשים הנפתחים מידי חודש שיעזרו לכם להוביל את הילדים ולהשפיע עליהם בכיוון חיובי
  • שיעור ראשון :  בניית התשתית – היעדים הערכים והמיומנויות שחשובים לך – בניית החזון של המשפחה
  • שיעור השני:  התמודדות עם הכעס והתפרצויות הזעם
  • השיעור השלישי: משמעת והצבת גבולות
  • השיעור הרביעי: בניית תכנית פעולה באמצעות GPS  חינוכי כדי להצליח להשיג מה שרוצים מהילדים.
  • השיעור  החמישי: יסודות הפגישה המשפחתי – המקום ליצירת יחד, תכנונים משותפים, אווירה, ייחודיות של המשפחה
  • השיעור  השישי: הפגישה המשפחתית – איך פותרים ביחד בעיות.
  • השיעור השביעי: לגדל ילדים עצמאים
  • השיעור השמיני: המיומנויות  כדי לגדל ילדים עצמאים בעלי מוטיבציה
  • השיעור התשיעי:  איך מלמדים ילדים אחריות

 
 ספריית הדרכות בוידאו – מעל ל-100 הדרכות בשימוש חופשי ללא עלות נוספת ! 

 

 
דפי עבודה לתרגול – במגוון נושאים, כדי להפוך את התיאוריה לפרקטיקה, תוך כדי יישום והטמעה של הדרך החדשה 

 

 
הנחות משמעותיות ברכישת קורסים ומוצרים של דבורה עידן  

ובנוסף הטבה למנויים חדשים  
ערכת  GPS לחינוך הילדים – שיטה ייחודית ובלעדית:

 

GPS לחינוך ילדים: ערכה ובה המנגנון שעושה מהפכה בהתנהלות הורים בבית!

 

gps

מה היעד הסופי שלכם בגידול ילדים ? לאן אתם רוצים להגיע ? איך מגיעים לשם ? מהי הדרך היעילה ביותר ? מנגנון ייחודי המורכב משלושה חלקים, בו ההורים ממלאים שאלון ייחודי ורושמים את היעד אליהם הם רוצים להגיע. לאחר מכן מקבלים ישירות ובאופן אישי מדבורה עידן את הנתיב היעיל ביותר להגיע ליעד במהירות. מאות הורים כבר הגיעו לתוצאות מדהימות ! מה אתכם?

 

 

חינם לחברי המועדון “הקלות שבהורות” !

הדרכות בנושאים חשובים ניתנים ללא הגבלה למנויים במועדון "הקלות בהורות":

  • מה לעשות כששני בני הזוג ממש לא מסכימים ביניהם בנושאי החינוך?
  • מה לעשות כשהילדים מתחצפים, משקרים, מקללים ומזלזלים?
  • איך להגיב לבכי, להתפרצויות זעם וכעס בלי לפגוע בילדים?
  • כשהילדים רבים ביניהם, מקנאים ×–×” בזה, איך למנוע את מעשי הבריונות בבית.
  • איך להפסיק לריב עם הילדים בנושאי אחריות ושיעורי הבית?
  • איך לתמוך בילדים שקשה להם ולעלות את המוטיבציה שלהם להצליח ולא להתייאש ?
  • איך לעזור לילדים שיש להם קושי בחברה בגן בבית הספר?
  • איך ליצור חיים שגרתיים של: השכבות, אוכל, מקלחות, צחצוח שינים, התארגנות עם הזמן בבוקר בלי לחץ בלי צעקות ובלי עונשים.

מה הורים במועדון אומרים לי ?

  • הם יודעים שאני נמצאת עבורם באופן יומיומי לכל שאלה וסוגיה שוטפת
  • הם למדו להשתמש בכלים המאפשרים להם לפעול בביטחון מתוך שקט נפשי ואהבה שאינה תלויה בדבר
  • הם יודעים לתכנן את האסטרטגיה החינוכית לכול נושא שרוצים לעשות בו שינוי
  • הם למדו לנהל את הכעס, הדאגה הפחד והחרדה
  • הם יודעים איך ללמד את הילדים בנחת  וליהנות מזמן איכות אתם.
  • הם למדו להיות ממוקדים בילדים ובמה שהם ×”×›×™ רוצים שיהיה בבית
  • הם עובדים לפי סדר, ולפי שיטה הנובעת מגישה ייחודית שעובדת כבר אצל אלפי הורים
  • הם יודעים ללמד את הילדים להשיג מיומנויות וכלים בעזרתם יצליחו להתמודד עם כל משבר קושי ותסכול בחיים.

 

1
כמי שמכיר אותך דבורה ומתייעץ עמך בקביעות בנושא הורות, אני רוצה להודות לך על התכנים ועל המיזם השימושי של מועדון ההורים . הנני ממליץ בכל פה לכל הורה להירשם לתוכנית זו – אשר ערכה לא יסולא בפז , עצותיה המחכימות, והזמינות שלך לתת אותן לכול השאלות שלי סייעו בידי רבות באופן מעשי. וכמי שמתמחה בעבודה עם תלמידים אני סבור שזו השקעה חכמה וטובה שעה אחת קודם. בכבוד רב אשר רז. מייסד: בית הספר האינטרנטי הראשון למיומנויות הלמידה.

 

– אשר רז –

 

1
זכיתי להיות חברה במועדון ההורים וללמוד מההדרכות של דבורה איך לשנות את הדרך בה אני משפיעה על ילדיי, ואני יכולה בפה מלא להגיד שהחיים בבית היום "אחרי", שונים ב 180 מעלות. בעבר, כל השכמה בבוקר לבית הספר וכל ערב, היו מלווים בצעקות, "קריזה" ועצבים. הרגשתי שבודקים אותי X24 7 ושאני נופלת שוב ושוב. ההתנהגות שלהם – וכמובן גם שלי, רק הפכה קשה יותר ויותר והרגשתי שאני נופלת בבור עמוק בלי תחתית. בזכות ההדרכות וההנחיות הממוקדות, שהגיעו אלי בזמן אמת , בדיוק כשהייתי ×”×›×™ נואשת וכעוסה, הבנתי מה הצעדים השגויים שאני עושה, וכול הדרכה כוונה אותי לדרך הנכונה שיצרה שינוי דרמטי – בכול. בהתנהלות שלי, בהתנהגות של הילדים ובאווירה בבית. היום, גם כשיש לי קושי, אני יודעת לעצור, לבחון את עצמי, ולעשות שינויים בהתאם. אני מצליחה לעזור לחברות ולכוון גם אותן, והפרס הגדול מכולם – החיבור שלי לילדים, טוב מאי פעם, ואני זוכה לשמוע עוד ועוד על עולמם הפנימי ולראות כל אחד ואחת מהם צומח ומתפתח להצלחות חדשות. ההדרכה של דבורה והזמינות שלה לאתגרים שלי ציידו אותי בתחושה של בטחון , ואני מרגישה היום מצוידת בכלים פרקטיים מצוינים, כדי להיות שם בשבילם כאימא סמכותית מכוונת, תומכת ואוהבת. תודה גדולה דבורה

 

– מורית רוזן –

 

1
תודה על המהירות בה מגיעה אלי ההדרכה שלך שעוזרת לי מאוד , מתוך ההדרכה שלך אני רואה כשאני מוותרת לעצמי, וגם שאני נוטה לא לנהל את הדברים. אבל אני נזכרת בזה כל רגע, וכשאני מתחילה לחשוב על זה אני נזכרת בתכנית שלי, ובזה שאני עכשיו בתפקיד ללמד את הבת שלי להצליח למרות כל הקשיים, ושזה אפשרי, והעיקר שאני אעשה את זה באהבה וביחד אתה. אני לומדת במועדון , לעמוד אחרי המילים שלי, להתמיד ולעשות דברים שקבעתי, לדבר בקול חלש, והבנות לומדות להקשיב לי, אני לומדת להיות איתן בכיף ובלי מריבות, אני מצליחה לחנך אותם לערכים של שיתוף פעולה, יש לי איתן יותר זמן איכות, ומבינה שעלי לדאוג לגבולות ברורים לעצמי.

 

– נחמה אימרי טבו –

 

1
לפני הקורס היו הרבה מאד מריבות בין הילדים בבית. במידה רבה המריבות התישו אותי. הרגשתי שאני שופט ובורר במעגל אינסופי של תלונות. דבורה, את במספר שאלות מנחות הצלחת לסייע לי לפתור את הסוגיה ולהחליט שאני לא בורר במריבות של הילדים. הודעתי את זה לשלושתם והפלא ופלא מאז הם מצליחים לפתור את הדברים בעצמם ובמטה קסם כמות המריבות פחתה פלאים. בנוסף קיבלתי ממך כלים ותוכנית עבודה להקנות הרגלים מועילים יותר לילדים שלי. קיבלתי זווית חדשה להסתכל על חינוך הילדים (ההורה כמדריך) ודרך פעולה להקניית הרגלים חדשים. התהליך שעברתי אתך, דבורה, היה מעצים ומאיר עיניים. למרות שאני עוסק שנים בטיפול באנשים ובהתפתחות אישית ,דבורה, בדרכך הייחודית והמעשית הצלחת לפקוח לי את העיניים לסוגיות ונושאים חשובים מעין כמוהם בהורות, ולסייע לי להכניס שקט ושלווה גדולים יותר בהתנהלות היומיומית שלי גם מול הילדים וגם באופן כללי במשפחה.

 

– אמיר קוליק –

 

1
אני אימא לארבעה ילדים. השיחות וההדרכות שקיבלתי מדבורה, סייעו לי להביא שמחה הביתה, ולגדל ילדים מתוך שמחה, להסתכל על ההצלחות ולא על הבעיות, להבין שלכול אחד יש הצרכים שלו, ולתת מענה להם. להרגיש טוב עם עצמי, להרגיש בטוחה בדרך בה אני מגדלת את הילדים, והקשר עם הילדים נהיה טוב יותר

 

– רינת טל –

 

1
התובנות המרכזיות שלמדתי מדבורה שעלי ללמוד להקשיב לילדים שלי ולהוביל אותם למקום שהכי טוב עבורם. למדתי לשחרר את הצורך שלי לשלוט בהם ,ולאפשר להם להיות עצמאים. למדתי להכין תכנית פעולה בצורה מובנית ונכונה ,להמשיך וליישם עד לקבלת התוצאה. למשל, לגבי הכנת השיעורים של הבן שלי למדתי לבוא ממקום של חוויה וכיף, ואין ספק שזה עזר לנו יחד. היום אני פחות כועסת ופחות נוזפת בילדים. כול הגישה שלי לילדים השתנתה , והילדים שלי היום יותר קשובים יותר מעשיים ונוצרה אווירה נעימה וכייפית בבית

 

– מירי טרומן –

 

רציתי להודות לך, דבורה, על המסירות והנתינה שלך. כחבר במועדון "הקלות שבהורות " , רציתי לשתף אותך ולהודות לך על התכנים וההדרכות באתר המועדון . הרווח שלי כחבר במועדון הוא בהדרכות המעשיות שלך, ובהקניית הכלים והידע המהותי בזכותם שיפרתי את האווירה בבית, אני מצליח לתת לילדים תחושת ערך וביטחון , יש לי היום יחסים הרבה יותר טובים עם הילדים, ואני מצליח יותר להתמודד עם תסכולים וכעסים של הילדים. למדתי גם פחות לריב עם בת הזוג שלי לגבי חינוך הילדים . בנוסף בעזרת הליווי הזמין שלך אני פותר נכון את הבעיה בזמן אמת. מאז שאני במועדון אני מרגיש שהילדים שלי מתייחסים אלי אחרת.

 

– מיכאל –

 

לפני ההשתתפות שלי במועדון הייתי עצבנית וחסרת סבלנות כלפי הילדים חששתי מהלבד איתם, כי בן זוגי למד, ולכן החלטתי שאני חייבת מישהי שתדריך אותי. בהתחלה הלכתי למטפלת בהורות ואחרי שנחשפתי אלייך ולמועדון שלך, הבנתי שאני יכולה לקבל כלים בעלות נמוכה עם תוצאות אפילו טובות יותר ממך למדתי איך לאסוף את עצמי ולהיות קשובה וסבלנית ולא להילחץ מעצם היותי לבד איתם.

 

– תמי אלקבץ –